Nyvaken eller vad?

Jag har lite dåligt samvete som vanligt, men jag får be så mycket om ursäkt..

Idag så vet jag inte vad som händer jag börjar skolan om en timme och jag måste fixa mig en roll-on för jag glömde min hemma.
Sen så har jag en lektion och sen gym, jag ska köra igenom bröst och axlar det kan verkligen behövas.
Och sen får jag se om jag ska och jobba eller inte, som det ser ut nu så tror jag inte det? men det kan ju ändra sig rätt så fort.

Imorgon mina kära vänner och til er som har missat det är det fest, jag har ännu inte bestäm mig vad jag ska ha på mig var jag ska vara vad jag ska dricka vem som ska fixa drick oh so on.. Men det brukar ju l ö s a sig rätt så fort när en sak är fixad.

Mina spring skor från team har tagit slut i min stl så jag måste ta och beställa ett par nya så det kommer inte att bli att fara ut och springa på ett tag:/

Ajjja nu ska jag käka frulle och fortsätta min jakt på roll-onen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0