Onsdag 16/4

Har jag nämnt hur bra veckans One tree hill var? Nee jag tror inte det.. Det var super bra, jag som har börjat bli så här bölig eller kallas det blödig igen så jag små grinade igenom hela avsnittet.. Det var i alla fall super bra som vanligt.

Jag har suttit och titta på rent hus på fyra och fy vad äckligt det är, bläbläblä låta hunden hålla på på det där sättet och katten kissa och skita i blommorna usch usch usch, så där ska jag ALDRIG ha det hemma hos mig!!

Det känns som att det blir rätt så mycket tv nu för tiden men det är fruktansvärt skönt att bara ligga och slappa framför tvn. Och i morgon blir det jobb hela dagen och sen Spinning/Torso!

Okeej jag kanske borde ta och packa upp min väska nu här snart och slita mig från tvn.

Well I see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0