Skolan!:)

Jag skulle nästan göra vad som helst för att få fara hem och titta på tv och vila ut denna förkylning men icke sa nicke här sitter jag på skolan och ska snart och jobba, fan jag kommer dö innan jag är trettio.

De lär bli finemang ihelgen nog för att jag slutar klockan sex och sen måste jag hem och göra mig i ordning och sen så fara till gumman men vi lär ju se om jag går hel dag eller inte. Men säkert så slutar jag sex och då måste jag och malin brumma till madde, men jag orkar inte bekymra mig om det nu.

Pst det är bara lite barnsligt av er att tro att ni inte kan komma dit för att jag skulle vara där skulle jag vilja göra någontgin mot dig så skulle jag väl herre gud redan ha gjort det eller tror du inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0