Skolan

Just nu som lovat sitter jag på skolan och tittar lite på Ellos, hälften av grejerna som jag beställde passar inte mig så dom ska tillbaka, så jag funderar på att beställa någonting nytt.. Nog för att det nästan är bättre att ta pengarna och handla i Luleå så vet jag ju att det passar mig men jag får se!! Jag ska nog mest troligt till Luleå på lördag om jag inte jobbar. vilket jag får veta idag när jag träffar ida..

Har en massa bilder på daniels dator med kläderna på så dom kommer in sen, måste ju förbi där ska titta på Jonas nya bil senare också. Plus att jag ska hinna på spinning torso, nog för att jag har bliviet mer sugen på gymmet men jag får se hur jag ska ta och göra..

Jag kan ju säga att det är ovant i denna hårfärg men att det löser sig man ska jag vänja sig ett tag att jag inte är brunhårig nå mer! Men jag är i alla fall super nöjd!:)

jag har hål till halv tolv vilket inte alls är kul, men som tur är så är det god mat idag och jag har en hel del skol arbetet jag tänkte hinna göra så det ska jag sitta och nöja mig med så behöver jag inte plugga lite mycket hemma.. Jag vill ha mitt sommar schema också eftersom att alla andra har börjat få sina så jag vill ju titta på mitt vilka dagar jag är ledig och hur mycket det blir att jobba i sommar!

Jag ska ner på stan också innan jag ska och jobba och införskaffa mig en ny macara min har börja och ta slut och jag HATAR när det sotar när man sminkar sig för det är inte snyggt..

Nu ska jag fortsätta kika på Ellos.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0