Dejt kväll

I kväll blir det en kväll med bara dejter ( måste även på gym ) Ska hänga runt med Carro och mest troligt Malin också! :) Myspys! Endast tjejer detta är livet..

I morgon ( eller i helgen ) så ska jag lägga in alla bilder som jag inte har hunnit fixa in på pixbox ännu, men det kommer.. jag lovar*

Blogg torkan är egentligen ingen torka, jag har bara så mycket att göra samt en så seg dator hos mamma så jag känner mig inte för att sitta vid en dator som har 7trojaner och en massa sega filer, kanske skulle behöva omformatera den också!

I morgon blir det att fixa ang mina prövningar och sen är det den välbehövliga helgen skönt, vad händer i helgen förresten?!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0