En ny dag - Fredag

Godmorgon, jag har inte varit vaken i mer en tio minuter. Och jag är verkligen inte pigg!
Men det brukar ge med sig efter jag har satt mig i badet och duschat av mig:)

Igår köpte jag värdens bästa ansiktsmedel, jag måste säga att jag har inte prövat bättre min hy har redan blivt så mycket bättre, och av en gång?! Shit vilken produkt.. Men jag ska skriva mer om den i slutet av helgen eftersom att då har jag ju provat den i några dagar :)

Jag börjar klockan tio idag, men tänkte vara lite tidigare på skolan och ja umgås med Elin?! =)
Plus att jag måste packa nu på morgonen!

Vattnet rinner upp och jag måste gå och duscha om jag ska hinna! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0