Ett tåg susade förbi och kvar står jag på perrongen

Det åker tåg förbi här dagligen, det märks verkligen att jag inte är hemma.. Jag vet varken ut eller in jag vet inte hur saker och ting ska vara ja ingenting.. Jag kännet bara att jag har missat tåget som gick jag har missat allt.. Jag spelade annars på nummer nitton igår och inte gav det mig någonting?? ! Finns inte så mycket att säga om det..

Well när jag kommer hem ska saker och ting förändras mitt liv ska ryckas upp från att gå på lågvarv till att bli mig själv igen.. Som sagt jag blundar för spelgar för att jag inte vill se vem jag har blivit..





Förresten så presenterade min bror mig för en underbar låt som Nomy har gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0