Kvinnan / tjejen

Med helt fel tidsuppfattning, jo nu har jag varit vaken i 30minuter och är all done! Så what to do next?
Jo det ska jag säga er att det blir en lång frukost och sen borde folket börja rull in på valhallavägen :)

Förvånad över att jag är så pass pigg i dag med tanke på att jag satt och pratade med Jonas till efter klockan tolv, och inte nog med det sen blev det några menigar med pappa lite sms och sen duschen ;P

Haha fast det är ju klart, det sett som jag gör för att få upp mig själv ur sängen är att tänka "vi slutar garanterat tidigare idag, vilket gör att jag kan fara hem och vila i ca en timme och sedan ta mig ner på stan" Men villa man någon gång? Eh nä jag har då nästan aldrig fått ro till det..

En till lustig grej, för precis två år sedan ( kanske inte på datumet) men första skoldagen... Ja då låg jag ute och solade efter skolan, få se nu idag är det regn och tretton grader ute? Jag behöver nog inte säga mer om det.

Några bilder då på denna soliga dag..


 

 

    


Förövrigt Min underbara fru och jag <3

Dom småa bilderna är klickbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0