Min sommar

sammanfattning sommaren 2008

-gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
en lite obetydlig grej som fick folk att flippa

- dog någon som stod dig nära?
Inte vad jag vet? Har jag missat någonting?!

- vilka länder besökte du?
Jag har avanserat till det och besökt ALKO (Finland) en gång ; )

-  är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Mera sol

- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
19 augusti ( ja det har inte varit ännu )

- största misstaget?
Finns många som jag inte är stolt över

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit lite små förkyld

-Bästa köpet?
Vad säger man här allt för 25.000 är dom bästa! :)

Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol och kläder samt skor

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Brolle på rix fm festivalen :)

-vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Toppen,Estet & Hubler - Vi vet hur det känns

va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Det går i intervaller..

- vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på tiden

- vad önskar du att du gjort mindre?
Tänk efter

- hur tillbringade du midsommarafton?
Med Malin Elin Sofie och en massa på näsbyn! ;)

- blev du kär i sommar?
NOPE!

- hur många förhållanden?
Avslutade ett

- favoritprogram på tv?
Har inte tittat på tv

- bästa boken du läste i sommar?
Har inte läst någon bok

- största musikaliska upptäckten?
Armpruttar !!

- något du önskade och fick?
Ehh nä!

- något du önskade dig men inte fick?
Nio veckor till

- vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
Kunde inte sova den natten eller dagen.. Låg vaken och andades

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Finns det säkert! OBEGRÄNSAT MED PENGAR

- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
Väldigt olika, bättre en förra året i alla fall

- vad fick dig att må bra?
Elin Malin och Caroline

- vem saknade du?
Allt för många

- de bästa nya människorna du träffade?
Har jag träffat några nya människor?!

- sommarens sötaste?
Jag själv ;)

- sommarens hetaste?
Elin min fru helt lätt

- sommarens största kärlek?
I mina skor?

- sommarens besvikelse?
Det finns mycket!

- sommarens bästa?
Rix fm festivalen lätt

- sommarens snällaste?
Inte jag i alla fall


Gör den om du har lust!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0