Mina blogg inlägg

Förlåt för torkan, det är inte så att jag har gått upp i rök eller börjat att dejta i hetaste djungeln.. ; )
Men jag har varit upptagen med Skolan Träningen Jobbet och sedan har jag hängt hos Carro och även varit ut på en lång promenad. Och dagen idag har sett ungefär likadan ut, och då har datorn tyvärr blivit lidande..


Och jag ser att mina två senaste MMS inlägg inte heller har dykt upp här, men dessa MMS fylle inlägg glider så klart upp, Haha det kallas väl att prioritera eller hur?!
Jag hade i alla fall ett tips till alla min nära och kära samt en bild på vad jag har haft på mig under denna dag:)

Men nu tror jag faktisk att jag ska ta och gå och lägga mig, orkar ( nog ) inte se Sex and the city idag. Jag är trött och behöver egentligen inte ursäkta mig..

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0