P-piller

Ja en rätt så taskig grej hände idag när vi ( Jag Elin Madde ) var och hämtade ut våra p-piller..
Komsikt att alla tre skulle hämta ut samtidigt.. Ja  i alla fall..



Elins piller kostade 17kr ja ni läste rätt 17ynka riksdaler.
Förövrigt var det för 13 månader ja än en gång 13 månader..
Fatta vilke lycka att ha så billiga piller..

Maddes kostade 42kr för tre månader..
Verkligen ett rimligt pris..

Och så klart så går min piller lös på 86kr för tre månader! Fatta att mina kostade fem gångar så mycket som elins gjorde och jag fick endas  tre månader eller inte ens det  ( 84dagar bara )

Kul att jag alltid ska bli drabbad! ;)
Ps död åt p piller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0