1 advent 1 december

Ja är det bara jag som har ( missat ) att första advent har varit ??
Okey jag kanske inte missade det men jag har verkligen inte haft tänt ett enda ljus, och jag planerar inte att ha det heller..
När jag var liten ( yngre ) ca 2-3år sedan då hade jag min familj en tradition att varje söndag äta frukos med tända ljus, och jag kan vara ärlig och säga att den traditionen kommer att rinna ut i sanden ännu mera.. ( När jag flyttar & om jag kommer att bo själv devillsäga)
Ja jag är väl inte världens största fans av Julen, mysig och så ja visst men allt går så fort så jag tappar känslan !

Ja och att det har varit den första denna månad, sista månaden år 2008 det vet jag allt, för jag blir påmind varje dag på jobbet om den saken, fast det tar jag faktikst med godan ro !

Nog om mina tids funderingar jag reflekterar och meddelar att tiden går alldels för fort, varför kan inte ett dygn ha 40timmar och att man orkar vara aktiv i 39 av dom och endast begöver 1 timmes sömn? Vilken drömvärld för en tidsoptemist som jag samt en som pressar och hinner med allt och skall göra  precis allt.

Årets önskelista : Ett längre dygn tack ! :)
 -Och ja tomten jag har varit snäll nästan hela året !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0