En hemlighet

IM GOING TO THAI


Fy vilket lättnad att få säga det högt ;) Hehe okej jag tänkte att efter gårkvällens spinning pass så kan jag faktisk få skryta lite  med det. Så om 36 dagar eller Lördag är det nu så om 35dagar sitter jag på flyget till ett helt nytt land som jag aldrig har besökt tidigare !
Vilken känsla alltså, jag är svin svin svin glad TACK PAPPA OCH JAANA OCH LITTLE SIS !!
Ingen kan förstå hur glad jag har varit och hur glad jag är, 17dagar härifrån ja 17dagar på resande fot

Helt ärligt jag har inte riktigt tack min kära familj som vill ha med mig osv, men jag lovar och svär att ni är helt helt bäst tack tack tack för allt ! :)

Och så klart så är resten av min familj lika bra fast vi inte åker ut och reser kom ihåg det mamma och co i love you too !

Som skrivet jag ska till paradiset och det kommer vara så fruktansvärt skönt, så om ni alla tänker hinna träffa mig och umgås och berätta hur bäst jag är osv - Ja ni kanske bara vill umgås, så måste ni göra det innan den 10 Januari, eller då åker jag så innan den 9 januari blir det då.
Och att inte glömma den 8 Januari fyller jag faktiskt 18år ; ) då blir det två olika tårtor ( ja jag planerar i förväg )


pst, sexy photoshop jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0