En utmaning..

Regler:

1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar



8 favoritprogram

1. Sex and the city ( när det gick och om och om igen )
2. One tree hill
3. The O.C
4. Gossip Girl
5. Desperate housewives 
6. Heroes 
7. Las vegas
8. Du är vad du äter



8 saker jag gjorde igår

1. Lyssnade på musik
2. Såg en film
3. Jobbade
4. Var vaken sent
5. Åt godis
6. Åt mammas mat
7. Såg på tv
8. Tände ljus



8 saker jag ser fram emot

1. Julafton
2. Nyår
3. 18år
4. Thailand
5. Studenten & Balen
6. Ny instruktörs utbildning
7. Min egna lägenhet
8. En man ; )



8 favoritrestauranger

1. Waldorf
2. Elegant Kina restaurang
3. Hotell valhall
4. Mammas kök
5. Pappas kök
6. Exotic
7. Bellerix
8.Vikingen



8 saker på min önskelista

1. Pengar
2. Thailands resa
3. Polar FT 40 elller F6
4. Smycken
5. En hel massa skor
6. Inrednings saker
7. samt ett present kort på IKEA ( och alla andra ställen också)
8. Lägenhet

Fri att göra den om du vill, skriv en kommentar så jag får se dina svar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0