Födelsedag 2009 ?

Om precis 15dagar då jävlar fyller jag år ! Och inte lite jag väntar och jag kan lova att resten av mina vänner längtar lika mycket ! :)
Dock hinner det inte bli någon fest innan jag åker till Thailand :/
Eller okej på torsdagen ska vi festa lite gran jag och mina babes ;) Hehe*

Men men jag börjar verkligen inse att det börjar närma sig med storm steg snart så kan jag äntligen göra en massa saker som jag inte har kunnat göra innan,
tex :
*Ställa mig på en lägenhet i eget namn,
*Betala mina räknar ( dom är många ),
*Betala kläder över internet ( vilken lättnad tur att papsi har fixat det i mina 17år och 4år av konstanda paket varje månad ),
*Äntligen ta körkort,
*Köpa mig min NEW Beetle ( om inte får en underbar present ;);) ),
*Även vara så vuxen att köpa snus själv och inte be någon köpa ut åt mig,
*Handla på alko ( stort plus ),
*Och vet ni vad?? vara laglig ;) Haha

Nå ja det är ju bara få saker jag kan göra själv !


Jag kan ju börja säga att jag har faktiskt funderat ( märk orden funderat inta agerat ) på att börja spara en del pengar av min lön och satan inte röra dom för ens jag har kommit på någonting vettigt jag ska köpa.
Men hittills är  det ju bara funderingar!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0