FÖRLÅT!! 50 frågor

Jag har tråkigt och gör en till lista, ja jag tycker om listor .. Kanske folk blir klokare på mig  ;) Kanske INTE!

1. Hur gammal är du om fem år?
23 okej 22 men fyller ju snart år ;)

2. Vem spenderade du minst två timmar med idag?
Ingen hittils

3. Hur lång är du?
170cm över havet ;) 180cm med mina favorit heels

4. Vad ser du mest fram emot inom de kommande sex veckorna?
Nyårs afton på onsdag, 7Jan skolan börjar, 8jan jag fyller 18år, 10jan jag åkter till thailand, 26jan kommer hem syster fyller 1år, sedan blir det riktigt fest på det.. De var väl det som är planerta !

5. Vilken är den senaste filmen du såg?
The last kiss

6. Vem var den senaste personen du ringde?
Mamma

7. Vem var den senaste personen som ringde dig?
Madde j

8. Vad var det senaste sms:et du fick?
Av Linus

9. Vem var den senaste personen som pratade in ett meddelande till dig?
hm på det förra kortet var det nog mamma.. på denna har ingen gjort det :/

10. Vad föredrar du; att skicka sms eller att ringa?
Smsa, men är det viktigt så ringer jag

11. Vad gjorde du mitt på dagen igår?
Ja det skulle ni bra allt villa veta ;)
Nå låg iaf i sängen till kl 18.00

12. Är dina föräldrar gifta/separerade/skilda?
Skilda

13. När var den senaste gången du såg din mamma?
Nyss

14. Vad för färg har dina ögon?
Grön gula, mest grön typ 92%

15. Äger du ett par tofflor?
Flera par ;)

16. Vad har du på dig just nu?
Underkläder, underställ, och adidas byxor

17. Vilken är din favorit-julsång?
HATAR ALLA!!!!!!!!
Sjunger dock med till dom men tycker inte om dom för 5öre

18. Vilken är din minst populära favoritplats?
På toa när någon spyr

19. Välj ett av dessa följande länder; Afrika, Nya Zeeland eller Japan:
Nya Zeeland

20. Var tror du att du kommer att vara om 10 år?
Vid livet förhoppningsvis

21. Sätter du på brun-utan-sol eller solar du tills du får din bränna?
Solar och i bland brun utan sol

22. Vad fruktade du skulle komma och ta dig på nätterna när du var liten?
Fruktar ännu allt !!

23. Vad var det senaste som verkligen fick dig att skratta riktigt ordentligt?
Haha en full person kanske ;)

24. Hur många teveapparater finns i ditt hus?
1här, och kanske 4-5 st hos pappa dock 3st som man ser på

25. När hamnade du senast i ett argument?
Vet inte, små då och då,

26. Har du en bärbar eller en stationär dator?
Stationär

27. Sover du naken eller med kläder på?
Naken eller i hotpants

28. Vad för färg har väggarna i rummet du befinner dig i?
Orange bläää!!

29. Hur många kuddar sover du med?
Sammanlagt 13st ;)

30. Vilken är din favoritårstid?
Sommaren

31. Vad gillar du med hösten?
Höst kläder, och tända ljus

32. Vad gillar du med vintern?
Snö snö snö, skoter, vara ute, att blåsa kall luft

33. Vad gillar du med sommaren?
Värmen helt klart

34. Vad gillar du med våren?
Att det blir varmt och ljusare ute

35. Hur många landskap har du bott i?
Ett

36. Vilka landskap har du bott i?
Ett " kan ej landskap ;) " hehehehe

37. Föredrar du strumpor, skor eller barfota?
Skor, och innen hemma strumpor

38. Är du en social person?
Jepp !

39. Vad var det senaste du åt?
Mat  hos sofie

40. Har du någonsin ätit sniglar?
Nej

41. Vad är din favoritglass?
Hm beror på humör, men annars vanilj

42. Vad är din favoritdessert?
Pannacotta

43. Har du druckit en Shirley Temple?
Nej

44. Gillar du kinesisk mat?
Yes det gör jag, åh fan vad sugen jag blev

45. Gillar du kaffe?
Nej är inte nog vuxen

46. Hur många glas vatten dricker du normalt per dag?
Minst en vattenflaska, måste dricka mer vatten dricker alldeles för lite

47. Vad dricker du på morgonen?
Mjölk eller te

48. Hur ofta duschar du?
Brukar bli 2gånger per dag

49. Sover du med näsan mot väggen eller vänd mot resten av rummet?
Gömmer mig så mycket det bara går

50. Vet du hur man spelar poker?
Ja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0