JAG blir tokig, hjälp nu tack !

När jag såg guldkompassen i förrgår så visade dom en film innan själva filmen började!
Och jag vill verkligen se den filmen men kommer inte ihåg vad den hette, det var iaf den första av dom två filmerna som visades innan huvudfilmen..

Lite handling från trailen : Det handlar om en pojke som bor i en låda och blir adopterad av en man.
Han ska typ lära killen att börja " leva igen " och jag kommer ihåg att dom krossar glas i trailen m.m..
Även första kommentaren när pojken flyttar hem till sin adoptiv pappa: - Tänk dig att det är en större låda !

äh jag har försökt att hitta den men jag gördet inte..

Jo just de filmens namn är pojkens namn typ : S

HJÄLP MIG TACK


- Jag hittade den, den heter martian child

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0