Mr Harry Potter

Ja det är väl bara att erkänna att jag verkligen gillar Harry potter filmerna..
Och jag har just kommit på att jag har ju tre st av dom ( dom första tre ) och den fjärde Harry Potter  the Goblet of Fire ( flammande bägaren ) har jag endast sett en gång med ur kass kvalité, kanske att man borde se den igen ?
Och den femte av dom Harry Potter and the Order of the Phoenix ( fenixorden ) har jag också sett en gång sommaren 2007 med Elin på bio kl  00.15 på natten..

Och efter lite sökningar på internet har jag nu fått reda på att den sjätte filmen Harry Potter and the Half-blood Prince  ( halvblodsprinsen) släpps den 17 juli 2009 i USA och Storbritannien, så det är inte alls länge tills man får följa med på Harrys äventyr igen ! :)

Så att göra: se dom två sista filmerna igen några gånger innan den nya kommer ut :)



Liten och oskylldig ;)


Något större och mkt hårdare ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0