Något trött

förra rubriken kankse har satt sitt spår ( kill me ) det är så jag känner, fybubblan hela jag är borta, och trött är jag också :/
vet inte alls vad jag ska göra i kväll, eller jo 21.00 ska jag mysa framför tvn med popcorn, annars så skulle jag kanske försöka få med mig Malin på en promenad, eller kanske lilla sis i barnvagn ? hur cool skulle inte jag se ut med ett barn ;) hehe så länge det inte är mitt så går det bra ;P


Today har jag varit och tränat ben sedan var jag ocg träffade min <3 lärare på skolan i miss theeem soooo tråkigt att jag bara kommer träffa dom 2dagar innan jag åker i Januari  . Men se framåt nu nu
Jag har även sök ledigt för resan dock blir det nog inte så att min ledighet går igenom men det spelar 0 roll !

Nu skulle jag behöva en kram och en puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0