& när vi ändå är på detta

Fantasy tema så kan jag berätta att jag har sett på Guldkompassen i kväll, the golden compass..
Och jag måste medge att jag tyckte att den var riktigt bra ( som sagt min film typ) Men den lämnade så klart några frågor som jag inte har fått svar på, kommer det att komma en uppföljare? efter att ha suttit och kollat på internet har det varit rätt så tveksamt..
Men när jag sedan fick se att IMDB har lagt ut en ny sida för The Subtle Knife som sägs skall vara fortsättningen på guldkompassen, så hoppas jag verkligen att det blir en till film fast new line cinema har haft dålig ekonomi m.m !
Så förhoppningsvis under 2009 som det står på imdb så kommer det att komma ut en till film om denna fantasi värld ;)

är det någon som kan göra mig klokare så skriv gärna en kommentar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0