Och den här igen

för vad 5gången kanske ?

SENASTE GÅNGEN DU
Du var full:i förrgår
Du rökte: i förrgår endast två bloss
Du snusade: Just nu i skrivande stund !
Du färgade håret: Förra torsdagen
Du grät: Oj det var ett tag sedan, kommer inte i håg förra månaden ( om det ej räknas till alla filmer)
Du tränade: I dag på eftermiddagen
Du solade solarium: Igår
Du köpte nya kläder: Fick min nyårsklänning på julafton
Du åkte buss: Shit det är länge sedan, i borås tror jag det var alltså i slutet av sommaren
Du åkte taxi: Svart taxi varje full kväll alltså i torsdags åkte bil med bror på fredagen, annars vanlig på någon fest i höstas
Du åkte tåg: I borås
Du smsade någon: För ca 50 minuter sedan utan svar :/
Du ringde någon: Mamma när jag kom till nyborg skulle se vart dom stog på bandyn
Du camade med någon: Det är länge sedan men Carro tror jag det var typ i början av hösten ??

HAR DU NÅNSIN
Hoppat studsmatta: Självklart flera flera flera timmar
Tagit kort på dig själv: Varje dag
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: Yepp
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: Nee inte tio st
Badat mitt i natten: Jo ;)
Spytt för att du var för full: mm  :/
Trillat när du åkt skidor: Jo men det är ett tag sedan..
Gråtit till en bok: Jo
Fått IG: Ja satans otur, eller dåligt beteende heter det väl....
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det vart kallt: Jo, när jag var liten
Har du haft sex med någon du haft känslor för: Ja det har väl hänt
Har du haft sex med någon du inte haft känslor för: Ja, hade tänk svara nej men kom på mig ; ) Hahaha!!

FAVORIT
Mat: Mammas kryddiga mat, tacos, allt kött typ, sallad
Färg: Det är väl mest svart i min garderob, en färg som passar till allt
Lukt: Snus;) Haha okej kanske inte favorit, men en riktigt god herr / kill parfym eller bara doften av en man / kille :)
Årstid: Sommar
Glass: Vanilj
Alkoholdryck: Sprit hehe, cider, goda drinkar.. mf
Cigarett: Inga! röker väldigt sällan, annars fest röker jag " nästan aldrig mera "
Snus: Mocca Mint & catch eucalyptus
Film: 3timmar filmer tex Pearl Harbor, Titanic + alla "tjej " gråt filmer
Plats/ställe: Gymmet + på Spinning cykeln

JUST NU
Humör: Fundersam och förvirrad :S
Klädsel: Underkläder, undertäll, adidas byxor
Smink: Min nya foundation och lite mascara
Frisyr: Uppsatt
Sysselsättning: Svarar på listan + lyssnar på brolle min tänkar musik ^^
Plats: I hallen hos mamma
Väder: Vinter dock ej kallt : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0