Onsdag


Lasgo- Cry

Idag är det Onsdag, nästa vecka på onsdag är det julafton,
Veckan därpå är det nyårsafton och två veckor efter det + en dag så är det min 18års dag!
På lördagen efter min födelsedag blir det inte fest utan det blir thailand för hela slanten..
Sen två och en halv vecka efter det så blir det Svergie och helgen efter det så blir det fest ;)
Detta innebär bara att jag vill visa att jag har lite planer, jag som inte annars brukar planera så lång i förväg, utan tycker bara att det sätter fress på allt.. Men nu är det gjort !



Idag fick jag sprutan, och jag kan säga att det var inte de minsta skönt :( Och helt ärligt skulle inte pappa och co varit med hade jag garanterat gråtit, men jag höll ut och var stark ;) Dock fick pappa blokera min smärta lite gran bara :P
Sedan har jag även klippt och färgat mitt hår, och jag är nöjd!!

Men nu blir det middag !
Ikväll har jag noll planer ska vi hitta på någonting??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0