Alla <3 Dag är i morgon för er som har missat det..

Var sjutton är min storebror? Jag skulle ju ha en skiva av han så jag kan fixa lite alla <3 dag presenter.. Men nej inte tänker han komma hem i tid inte.. Usch vad jag kommer att vara trött i morgon jag har massor med saker att göra..
Och jag måste hinna duscha nu och raka benen blää det tar timmar.. Okej kanske inte timmar men i alla fall tid..

Nähä nu får jag ingen skiva!!! Tack så mycket att allt ska gå åt skogen..

I morgon ska jag i alla fall Lunch Dejta med Elin vi har inte riktigt kommit på vad vi ska äta men det lär ju märkas sen om inte annat..

Måste jag bara säga att Greys Anatomy  var hur bra som hellst i dag.

Nu måste jag duscha eftersom att jag inte kan fixa med <3 presenten. !

image314

                                                                                                   xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0