Ben and Jerrys

Jag måste ju få ta och säga att jag tycker att Ben and jerrys glassen är lite överskattad..
Jag och Elin fick ett ryck i Lördags om att vi skulle prova den omtalade glassen, sagt och gjort brorsan fixade glassen åt oss klockan 22.57 liten tidsmarginal hade vi men vi klarade det..
Sedan trodde jag att det bara var att njuta av den "godasta glassen som finns" citat av nästan alla.
Men oj så fel det var, dock ska jag inte helt bojkotta den utan jag skall prova Vaniljsmake eftersom att jag tycker inte om Choklad glass så mycket.. Den gick ju att äta men det var ingen glass jag skulle sitta och äta varje dag på grund av all choklad smak..

Jag skall alltså göra ett nytt försök någon gång här snart/ inte snart och se om jag tycker om Vaniljen bättre..

Vi får väl se!

image311image312

Vad tycker du om Ben & Jerrys?

Kommentarer
Postat av: C

gott gotti gott gott i min mun :)

2008-02-12 @ 10:57:29
URL: http://laroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0