Fredag kväll

PS fungerar ännu inte vilket suger apa, Men jag hoppas att det går att fixa till sen har en massa saker jag måste lista och jag har inte tänkt sitta i paint och göra det nej tack.

Idag har det varit slött jag har skottat snö och sen bara suttit hemma och umgåtts med familjen och det.
I morgon blir det att fara till faster och sen så ska jag färga håret men ingenting är klart ännu uti det.

Spanien eller Turkiet? Ja det är inte heller klart men jag ska se och fundera uti det och jag måste ju höra med Daniel vad han vill göra =)

Annars så tog vi över skol Cafeterian i dag och det har gått super bra och jag tror att resten av tiden också kommer gå jätte bra på tisdag är första dagen då jag och Madde ska stå "som är planerat" jag har ju redan slagit in idag så, nog för att jag inte är ovan vid att sälja men i alla fall!

Och jag har stora planer på att ta och beställa hem en massa paket nu men jag måste se över min ekonomi innan jag gör det, annars kan det gå illa..

I morgon blir det gym och nu blir det bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0