Fredag slutet på skol veckan

Det blir ingen Bodypump idag, jag måste hinna äta middag hemma med familjen och det skulle jag inte hinna om jag skulle Pumpa..
Men i morgon blir det gym:)

Idag har jag och Bella suttit i Cafeterian och ugglat, reat ut lite mackor och käkat lite fika.
En helt slö dag, och på morgen hade jag ingen lektion så jag satt och gjorde karaktär och den ska jag mejla till BGB i morgon eller idag.. Engelska provet som jag hade i veckan gick si sådär jag hade tre p från godkänt så det var ju lite sur men jag behöver bara göra om en liten del så det är helt lugnt..

Ikväll blir det visst att Bowla vid Nio tiden kommer att bli skoj, och kvällen skall även tillbringas med Daniel.

Plus att jag inte har någon skola på sju veckor nu ! Skönt!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0