Frostbiten Hitt eller Miss

Jag kom just hem från pappa och suttit och tittat på Frostbiten, må ju säga att jag inte alls tyckte att filmen vara bra.  Jag vet att den är inspelad här och det är nog därför jag aldrig har sett den tidigare pga att alla har sagt att den inte alls är så bra. Och nu måste jag också säga att så bra var den då inte.. Plus att den lämnade en massa frågetecken i slutet vilket jag hatar!! När man ser en film ska man inte behöva gå igenom den en massa gånger för att ha all fakta. Jag är den typen av person All-Information-Skall-Visa-Sig-Innan-Filmen-Är-Slut.

Jaja men nu ska jag lägga mig i badet och kanske se One tree hill eller the last kiss..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0