Resumé från veckan

På onsdagen hade vi med  IV-valet en typ av avslutning på relaxen på sporhallen.
Vi gav varandra massage badade badkar bastade bubblade och satt i ångbastun och bara mådde gott.

Efteråt gick jag upp till gymmet och körde igenom min ben för att sedan äta middag och började göra tårta till pappas födelsedag.

Sen fick jag skjuts av Daniel och Robin och Elin till Nyborg för att tillbringa min kväll hos Madde med en massa andra flickor såg på film och fikade.

Torsdagen var det må bra dag steg upp tio i åtta och klädde på mig och käkade frukost och promenerade sedan med Malin till frisör för att få sig en fixning. Ögon bryns plock och färg frans färg och hår tvätt inpackning och frisyr fixning. Det bjöds på tilltugg i form av frukt och nötter samt juice.

Sedan bar det av till skolan där jag fick hjälpa till i cafeterian för att bgb inte pallade trycket haha.
Sedan blev det förläsning och prat av min kära mamma som var urgullig, lite yoga pause massage mm.

Hem och fira pappa och käka tårta.
Jag fick den bästa presenten någonsin på hans födelsedag min pulsis hade äntligen kommit gud vad glad ja var så det vara bara att inviga den på Spinningen på kvällen och se vad den och jag gick för. Jag pressade mig till max och min puls mätte upp mot 200slag. Efter det blev det torso med Josse skön pass!!

Hem och vara med Syrran och familje och sen till Daniel och sova.

Igår satt jag bara i cafeterian med Bella under skoltiden.
Men på kvällen bar det av att fara och Bowla med Daniel, Robin, Elin, Toni, Jenny, Kristian och Sandra. ! Jag var ju bäst som vanligt eller Robin och Sandra utklassade oss andra rätt så stort! ;) Hade en hel kul kväll på den nya Bowling lokalen i Centurm och stanade där till just efter elva..

For hem till Toni och satt det till baki tolv och sedan hem och nanna kudde..

Idag är det en ny dag med nya möjligheter.
Grabbarna har just farit ut med skotern och jag sitter hemma hos Daniel och ska se på im am legend..

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

I am legend är bra, men blev lite besviken tyckete det kunde varit bättre slut på den :)

2008-02-09 @ 14:50:52
URL: http://LisaLarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0