13.13

image243Så snart är jag på väg till Happis och IKEA, jag ska inte handla alls, eller jo några lampor och lite små saker men inga ljus. Jag har över 100st ikea värmeljus jag tror inte att jag behöver några till just nu..
Annars är det bara 1dag kvar tills jag fyller 17år, och då blir det tårta med familjen och så.



Vad ska man säga jag har fan ingen förmåga att skriva något intressant nå mera det händer så sjutton lite här nuförtiden. I morgon börjar skolan och jag har inte gjort stresshanterings läxan vilket är skit dåligt av mig jag har haft minsy 7veckor på mig och jag har inte fått tummen ur min lilla röv och gjort den så det är vad jag kommer att tillbringa kvällen med, att avstressa mig själv.. SUCK!!
Plus att jag ska på gymmet..

Jag skulle gå på en promenad i morgonse vid nio men jag vågade inte jag har drömt massa mardrömmar om vargar och sånna läskiga djur att dom var i Kalix så jag vågade bara inte.

Nu ska jag beställa ingredienser till min tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0