Efterfesten...Bilddagboken..

Som sagt alla j-vla intrång som händer på alla olika sidor inte konstigt att man blir sur.
Nu är det visst efterfesten.se som har blivit utsatt för ett inbrott så hej vips där for min mail och mitt lösenord.! SUCK!
jag har fått sitta och ändra ca 10 olika sidors lösenord och nu fan kan ingen komma in på dom, Jag kan bara säga tack till personen som meddelade Elin om det här så jag fick fixa det i kväll annars hade jag blivit något orolig.!
Som sagt ni som är så patetiska och inte har ett liv sluta för f-n och sno andras lösenord och sitt på deras inloggningar!!

Som tur var jag bara medlem i ca 10min på efterfesten sen tog jag bort mitt konto! Så jag har inte haft ett på ca en månad men tänk 10min och dom har mitt lösenord. Tack så mycket..

Det var allt för mig nu ska jag duscha.!

Tips byt lösen du också fast du inte har haft en bilddagbok eller efterfesten men vet aldrig.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0