Facebook och lite födelsedag

Så klart som alla andra så har jag också en Facebook, men jag kan säga att jag inte är så uppdaterad där och det kommer jag inte att bli heller "iallafall inte just nu" så jag kom och tänka på denna tanke när jag hade fått ett grattis meddelande av Sia Lång, Tacktack skriver jag här för att där orkar jag inte kolla hur man fixar allt.! Hihi som sagt kanske sjunde gången jag var in där!
MenMen

Idag fyller jag år och ungefär 1 000 000 000 till personer så grattis till er alla andra som delar denna dag med mig och 999 999 999 till :) hoppas att ni har haft en lika fin dag som jag!

Morgonen började med seg sminkning på toan och ett uppsvällt ansikte för lite sömn kanske??
Sen har jag haft ett få tal lektioner = två stycker fulla. och sen hem och käka tårta middag och öppna lite paket och nu sitter jag här.

Det var allt för idag !
Nu lite film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0