Festfestfest

Man kan ju säga att det har hänt en hel del tråkiga saker i dag men det är väl bara att gå vidare!!
Tack för allt och tack för att ni finns..

Japp Elin är i duschen och sen är det min tur att duscha sen ska vi väl ringa Malin och se vad den flickan gör sen så ja är kvällen ung.! I morgon ska det i alla fall bli spinning klockan 11.00 om jag inte minns helt fel får väl hoppas att jag orkar stiga upp då jag kommer väl se ut som ett lik men i alla fall. Sen blir det att fara till Åsa och Ludwig och sen One tree hill Ja det är min söndag det, Plus att jag måste hinna med att tvätta och städa det är skitigt här. : /

Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik

Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0