Går kvällen!!

Gårdagens bästa citat kommer lätt från Sofie när hon pratade i telefon vid 01.00:
-Hallo vem är det??
-Pappa
-Vilken jävla pappa?
-Din pappa
-Det här är ju inte Emelie klick!!

Just nu sitter jag och tar över bilderna från Elins dator fotade nästan ingenting med min kamera men dom bilderna ska också in på datorn. Annars då så är formen fin bara lite ring rostig men annars j-vligt bra, Som sagt / skrivet så somnade jag efter klockan sex i morse men det var lungt, Tills pappa kom klockan tolv och sa att dom skulle på BB. Då fick man eld i arslet och steg upp. Men det var falskt alarm men det är ändå nära nu..! Så jag satt hemma ivrigt och väntade på samtal och snackade med Elin.

Nu ska jag gå och slänga mig i duschen och göra mig klar för att fara och hämta Ludde på kalas och sen åka till Dom!!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0