Gossip girl och Träning

Nu har jag just kommit hem från skolan och sitter och tittar på tv  med pappa och jaana, väntar tills OC börjar! :)
Har varit på gymmet i dag och kört Biceps och Triceps och sen i kväll ska jag på Spinning/Torso! Mycket bra..
Middagen i dag blir tacos, och sen blir det att mysa med Daniel.

Jag hörde just på reklamen på 5an att Gossip girl ska börja sändas den 29 Januari Åh vad jag längtar ännu en serie jag kommer att älska, har läst boken och den är super bra! http://anneliee.blogg.se/2007/september/rekommenderas.html Länk till min recension!

Nu ska jag gå!

Kommentarer
Postat av: Sia

jaaa en kompis laddade hem serien så vi har sett alla avsnitt som hittills kommit (12) och det är sjuukt underhållande ;D lite sex and the city-mini sådär skulle jag vilja påstå : )

2008-01-10 @ 20:34:24
Postat av: Helena i Piteå

Hej hej! Varför vänta på serien! finns ju redan att få tag i.. kanonbra och löjligt beroende framkallande även för mig som inte är någon ungdom längre *s* Ha det bra!

2008-01-11 @ 11:45:24
Postat av: Anne-Lie

Jo Men jag gillar spänningen med att vänta på att det ska komma ett nytt avsnitt på Tv :) Du med! :)

2008-01-12 @ 16:50:21
URL: http://anneliee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0