Luleå Träning Film

Idag har jag tillbrigat min dag i Luleå med Elin och min Pappa!
Skoj har vi haft och det blev ingen shopping, eller jo jag käpte ett linne från JC för 49.50 ett riktigt kap om jag får säga det själv. Och sen så fixade jag mig en Sprillans Ny digital kamera från expert, en Sony Cyber-shot. Ett mycke bra köp, och på tal om det de var mitt första köp detta år!
Efter att jag hade kommit hem så började jag se OC och sen käkade jag och sen halv sju bar det av på ett Kul/Hårt spinning pass och efter det Torso! Mycket kul träning i dag jag var taggad ill 1000! Träningen är vad man gör den till och idag skulle den vara hård och effektiv enligt mig..

Just nu sitter jag hos min Love och ska se på Blood diamond och mysa sen blir det sängen måste börja vända på mitt dygn vilket inte går så bra.. Jaja i morgon är det helg kommer säkert hitta på något kul.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0