Måndag början på veckan!

Bebbe sover och älsklingen är social med pappa i köket och jag får vara riktigt tyst för att få knopat ihop detta inlägg!

Jag har börjat kl 14.00 idag och sjunkt en sjukt bra låt på musiken!!
Sen var jag ner på stan en sväng och hittade ett par byxor och en topp som jag ska köpa;)
Sen nu sitter jag här och ska hem och göra middag till klockan halv sju sen ska det väl bli någon träning tror det lutar åt promenad ;) i will see

Måste bara säga att da vinci koden är en fruktansvärt bra bok verkligen läsvärd började med den igår och kunda inte lägga i från mig den förens klockan 02.00 och sen det första jag gjorde när jag vaknade var att fortsätta med den! Verkligen bra! :)

image287

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0