Något nytt i garderoben tack!

image257image256    



image260 image259

Jag orkade inte köra in bilderna i Photoshop får göra det nästa gång jag lägger in bilder!:)
Allt detta önskar jag mig just nu.

Bild 1&2 Skjort tunika från H&M jag vill verkligen glassa runt i den med ett par höga knä strumpor SUPER!

Bild 3 Gul bikini från H&M, super snygg när man blir brun i sommar, Jag har redan tre stycekn i triangel modell men två av dom är i för liten kupstorlek så denna ska jag beställa i en stor storlek:)

Bild 4 säger väl sig själv en söt H&M dress att glassa runt med när jag ska utomlands och sen på dom varma kvällarna här i kalix. Lovely

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill också ha dressen, bra då beställer vi den typ nu nu nu, helst nyss!

2008-01-16 @ 20:24:48
URL: http://elinhanssonpalo.blogg.se
Postat av: Anne-Lie

Jag är på Jag ska ha den i turkost du får ta en annan färg! :)

2008-01-16 @ 21:57:07
URL: http://anneliee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0