Spinning och TV

Jag borde plugga jag vet det men jag bara inte orkar.! Dålig stil dålig stil av mig men jag har bara inte orkat jag får göra det sen efter i huvudet på Carolina gynning. Nice att ha ett till program att dö stirra på varje vecka :)

Har varit på spinning idag, jag fårstår inte det här med varför folk ska säga att det är så tråkigt fast jag vet svaret
 - Man tycker att spinning är tråkigt för att man egentligen inte orkar. För det är inte alls tråkigt om man orkar ta sig igenom ett pass men om man inte skulle det ja då fårstår jag att man tycker att det suger!!

Men som sagt det tycker inte jag i love it!

Men nu ska jag ta mig nått att dricka (vatten och alovera dryck) Sen blir det tv och i natt plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0