Tvättskåpet är kasst!

Nu är planerna klar för helgen men det ska jag redogöra först på fredag ;) Hihi

Jag måste bara gnälla lite i dag på vårat tvätt skåp man får ingen större lust att tvätta när det tar ett x antal timmar att få kläderna torra plus att skåpet blåser kall luft i stället för varm. Det var mycket bättre när vi flyttade hit för fem eller sex år sen då fungerade allt super!!
Tur att jag och brorsan gav mamma en tvätt maskin i julklapp så vi kan börja tvätta hemma i stället!

Men nog om det ska ta och lägga upp lite bilder sen måste bara få in dom på datorn hos pappsen.


I morgon blir dett att fara och blästra glas och sen fara hem och luncha och sen på skolan så ingen sov morgon för mig inte, och trött är jag och jag är rädd att jag kommer att bli sjuk både mor och bror är det!

Men nu ska jag byta om och ringa till pappa

Much love xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0