Förhoppningsvis 30grader

Vet ni du vad? Det är ju varmt ute!! Om inte annat så ser det ut att vara varmt ute..
Om ca en timme så sitter jag i frisörstolen och kapar av mig mitt hår. Ja detta är ett inpuls beslut.. Nog för att jag har funderat en längre tid på att klippa av mig det och sista jag satt mig där så blev det kortare! Förhoppningsvis blir det fint och jag blir nöjd.. :) Pigg är jag också, jag har inte sovit så här många timmar på länge, vilket känns riktigt bra för tisdagar är den dagen som jag aldrig någonsin orkar stiga upp i tid! "Ja helgens bravader slår ut mig på tisdagarna"


Imorgon är det nog bio som gäller, fast egentligen skulle jag behöva hålla i pengarna för jag är helt PANK? snart så detta kommer att bli en tuff månad.. : / Men nu ska sminket på och håret upp i en snodd

xoxo /xA

Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

hoppas du blir nöjd med klippningen då! :)

2008-07-01 @ 10:09:45
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0