I soffan med laptopen i knäet

Lägenhets sökande Anne-Lie sitter hemma hos Malin och både söker bostad och skola?! What tänker ni alla nu, men ni kan bara vara lugna jag har då inte tänkt flytta riktigt ännu..
Frågan är om jag ska vidarutbilda mig? eller nöja mig med Handels utbildningen eller om jag ska satsa på någonting större. Som sagt jag ska börja sista året nu så snart är det inte länge kvar, endast elva månader till är jag en student, och vad väntar sen på mig?? Jo Kalix, men tyvärr så nöjer jag mig inte med tryggheten.. Nej allting ska inte vara för perfekt då funkar det inte för mig, så bort från kalix ska jag kosta vad det kosta vill.!! För Kalix finns alltid kvar och det gör mitt hem också.. Just nu vill jag bara ha lite mer snurr på min värld inte ha det för fixat leva lite i sekunden. För att sedan ta mig tillbaka till tryggheten till dig.

För just nu vill jag leva just nu, saknar dig som få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0