Luftade tankar

Ja min stolthet ligger verkligen på topp och jag är verkligen inte den som ber om ursäkt för saker som jag inte tycker att jag har gjort fel i första taget! nej jag är inte en sån person, och visst det är inte du heller.. Dock kommer jag inte dra svansen mellan benen, nej jag kommer  fanemig inte alls att ge mig och sänka mig så pass lågt! Ja det är fan lägre en glocalnet.. Jag är inte sån person och visst att det verkligen känns som att jag skulle behöva och vilja göra det men nej jag mår inte alls bra av att göra en sån sak!  Om man läser mellan raderna så tycker man kanske att man får ett hum om vad det är jag ens pratar om, men det är få som kan läsa mig det är få som kan förstå sig på mig! Knappt jag själv kan göra det. Många kallar det att man är tillbaka på ruta ett som i låten ni vet? Ja precis jag kan säga att jag är på god väg tillbaka till ruta ett, och frågan är hur man tar sig därifrån? Ja det kan var svårt att säga det kan vara svårt att se in i framtiden när man inte är där nu, om jag någonsin kommer att komma dit? Just nu vet jag faktiskt inte.. Visst jag kanske överreagerar lite stort, skyll på min PMS om du vill, men faktisk så gör jag inte alls det. Jag är stol och egentligen rätt så enkel jag lever på det sättet jag gör och har fruktansvärt svårt att ändra på min syn på saker och ting. Fråga dom som vet att det inte alls går! Annars så kan detta vara hur jag speglar saker och ting och du på ett helt annats sätt ja vad vet jag? Inte alltid så lätt att läsa av personer..
Vill du ha mig är det bara att ta mig annars så gör du det som faller dig in
Til now, I always got by on my own!


TÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0