Pirr i magen dag

Heeey världen här är jag =) Klockan elva på kvällen jag vet, inte alls sent för att vara mig utan tidigt!
Jag mår så fruktansvärt bra så det inte finns, jag har inte känt mig så här på evigheter.. Vilket är riktigt tråkigt men samtidigt bra!:)

Jobbet har gått riktigt bra och fort, dock kommer denna vecka att vara rätt så tuff men det ska jag klara utan klag och gnäll.. Sen om bara några veckor /dagar tar jag ut min första semester och hamnar på resande fot neråt landet, med Carro vid min sida halva vägen :) Så gött kommer det att vara och jag längtar som få..

Så fort jag tänker på dig så ryser jag i hela kroppen, helt sjukt alltså!! Ahh

Men om inte annat så ska jag lätt starta med träningen nu på Onsdag, tänkte köra ett gympass innan jobbet "lätt armar" för att sedan börja köra igång något mycket flitigare tills nästa vecka. Jag har saknat mina gammla träningsvanor måttligt men nu är samma träningsglöd tillbaka! GOOD

Vet ni en sak jag är riktigt rädd för?? Att alla mina skor ska försvinna när jag far och flyger, måste ta dom i hand bagage..

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sörlänning

hehe, dina skor försvinner sääääkert ;P kanske någon gubbe som har sko fetisch som snor dom när dom lastar ditt bagage

2008-07-15 @ 13:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0