Vi är på gång vi är laddade vi är tända

För övrig så kommer jag att vara borta lite mer en halva Augusti.. Men för mig spelar det ingen större roll jag älskar att resa och det är någonting som jag ska göra också! :)

Jag har tillbringat kvällen med elin ( från kl nio ) och nu är jag själv som jag kommer att vara resten av helgen också : / vilket jag hatar så mycket.. Men inte heller så mycket att göra åt den saken bara att bita ihop och se det från den ljusa sidan ( om det finns någon )
Jag ska även gå upp tidigt i morgon för att hinna med att tvätta och ut och power walka och kanske fara på ett ärende..

Och till er alla som kommer att tillbringa eran helg i Piteå fulla som svin, jag är inte alls A V U N D S J U K aldrig för fem öre är jag det. Jag ska sitta nykter hemma i lilla Kalix och hoppas på att det är sol på Söndag ( vilket också är dagen då vi bokar resan ) Well inte mycket att göra åt att jag både är nykter och inte i Piteå, så ni alla som har mitt nummer under namnet knullkontakt ta och redera det nu T A C K S Å M Y C K E T ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0