Fredag kväll

Just nu sitter jag hemma hos Malin, med Malin och Elin och Alle och Madde för nyss på fest..
Går kvällen var kul, jag blev så här lite små full så där vid nio tio och nyker just efter tolv, då pms´en slog till och både jag och Malin satt och var ruggit sura..
Men det gick över då vi fick så trevlig sällskap av några killar och jag införskaffade mig ett par nya byxor som jag aldirg ska ge tillbaka.. :) Hehehee

Sen blev det en helg sin sjuksyster igen, och efter det for jag och sova ; D

Dagen idag har varit seg den har tillbringat mestadels tiden i Malins säng och sen även en timme i badet med Elin som moraliskt stöd :)
Nå egentligen om jag skall vara ärlig så är jag och Elin på promenad nu, men i stället fastnade vi här där jag ska spela HALO2 NU! :)

I ROCK !


Porr och Knull..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0