Idag är det dagen som alla har väntat på

20myggbett senare :/ Ajajaj vad det gör ont att vara i stugan, det är ingenting jag kan rekomendera om man inte har med seg några liter myggmedel! Nog för att vi hade myggmedel men jag tycker bara inte om lukten från det..

Nyvaken, ja man måste få sova ut då man har chansen annars så kommer jag ju stiga upp klockan 08.00 varje dag hela denna sommar så därför får jag ta och vila ut dom dagarna när jag är ledig..

Idag så ska jag hinna skriva ut alla min kontoutdrag, städa hela över våningen "kanske neder" göra mat, handla, umgås, tvätta, duscha, T R Ä N A, planera mat för hela veckan.

Mycket att göra på en sådan kort tid.. Men jag ska fixa det som alltid!

Later  /xA

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin blogg:) Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-06-22 @ 14:30:55
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0