Ikväll blir dom som alla andra kvällar..

Haha fan vilken alkis jag är då, nu blir det fjärde kvällen jag dricker på en veckan.. Ajja men det spelar ingen större roll snart är det ju sommar och jobb och ja? Utbildningar som bara den..

Jag kan inte sluta tänka på låten som jag stoppade in i förra inlägget... Now it's too late, too late to live
only heaven loves you now So love it back for once just once..

Well som sagt kvällen tillbringas hemma hos Madde i nyborg, och annars nu på dagen ska jag förbi Malin och se hur livet leker för hon, och även in på Coop för att äntligen få köpa den nya venus rakhyveln!
Jag tror även att Pappa skulle fiska idag så vete tusan vad det blir för middag? Jag är sugen på Kina mat kanske skulle ta och fixa mig en dejt och gå ut och äta! ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0