Min dag i ord

Godmorgon världen! ;) Nu ska jag göra ett sådant här inlägg som jag och Niclas mobbade igår..

Jag har stigit upp idag klockan kvart över ett, för då ringde madde till mig.. Vi pratade i telefon i ca 20minuter medans hon satt på bussen på väg till sitt jobb, samtalet bröt pga dålig sändning.. Jag gick ner pratade klart och sa att jag måste äta någonting.. Jag satt mig en snabbis vad datorn och började skriva med Elin och sa att jag kommer tillbaka snart..
Frukost tid är det nu klockan 13 45, frukosten bestod av  yoggi yalla och två smörgåsar.. Jag fick fakistk i mig maten idag! Duktig som jag är.. Min far sa att han skulle fara och lämna en bil och att han kommer snart.
Jag gick tillbaka hit fortsatte att skriva på msn och nu skriver jag detta inlägg och skickar lite sms och är alltmänt tråkig.

HAHAHA!

LÄS OCH NJUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0