Så nu vet du

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Lördag få se, något gulligt sms

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Jag låg och sov?

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Skrev på MSN

Det sista du sa högt?
Hm, FAN!

Det senaste någon sa till dig:
jo gör det..

Vad har du druckit idag?
Fanta

vad var det senaste du åt?
Frukost klockan fyra..

Vad var det senaste du köpte?
Rakblad och en massa chips?

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Mörkt trä

Vad är det för väder hos dig nu?
Mulet :/

Godaste glassmaken?
Gammaldags vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Inte kärlek, men vibbar

Sover du tungt?
Nej

Drömmer du mardrömmar?
Mer och mer på senaste

Trivs du med ditt jobb?
Jo det gör jag

Favoritklädsel?
Det jag känner mig snygg i

Favoritlåt just nu?
Nomy- cocain

Vad ser du om du tittar till höger?
Ingenting det är rätt så tomt här

Vad gör dig glad just nu?
Att veta att det går mot ljusare tider.

Vad ska du göra härnäst?
Plugga om jag orkar?

Höger el vänsterhänt?
Beror på vad man gör ;);)

Humör just nu?
PMS

Favoritgodis?
Söta björnar

Kläder just nu?
Skabbiga gårdagskläder

Sommarplaner?
JobbaJobbaJobba, resa festa umgås.

Hur många kuddar sover du med?
På senaste tiden en

Spelar du något instrument?
Herre gud nej

Morgon eller nattmänniska?
Både och

Vad är viktigast för dig?
jag själv

Är du kittlig?
I bland

Snarkar du?
fråga någon som sover med mig vet jag?

Stjärntecken?
Stenbock

Äckligaste insekten?
Jag vet inte är inte så rädd för insekter

Stökigt el välstädat?
Nu på senaste har det börja bli riktigt stökigt.

Längtar du mest efter just nu?
DUSCHEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0