Sweet about me

Förvånad över att tillståndet inte alls är värre idag ? Finns det någon vettig förklaring en att baksmällan kom i natt och har gått över tills jag har vaknat?! Good!

Annars så klanatade jag till det ordentligt igår, jag tappade min telefon i vatten :/ Och den gick inte att få igång, varken telefonene eller Simkortet "oavsett att kortet heter simkort så funkade det inte" Mina dagar var alltså förbi med min annars dåliga k660i! Men så där efter att jag har beställt ett nytt simkort "samma nr" och provar i alla andra telefoner med mitt nuvarande simkort, ser jag ju att någonting inte ligger rätt till??!

Ja jag hade stoppat in kortet åt fel håll i telefonen det är därför den inte har fungerar! Lycklig som fan blev jag när telefonen gick igång och ingenting är fel på den"förutom alla dom gamla felen"

HAHAHA som sagt klyftig är man inte alltid men annars så är det lugnt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0